Frank Jansen

Bestuurder

Ik zie al jarenlang hoe ‘gewone’ ondernemers en consumenten worden gedold als zij een klacht indienen bij, of tegen, een financiële partij zoals een bank of een verzekeraar. Deze partijen hebben meer kennis, geld, juridische mogelijkheden en vertragingstactieken waardoor de moed je al snel in de schoenen zakt. Daar heb ik zelf ook mee te maken gehad en daarin vond ik de inspiratie om deze stichting op te richten. Het geeft mij een ‘David tegen Goliath’ gevoel: winnen is mogelijk ook al lijkt dat soms onmogelijk.
Bekijk mijn curriculum op LinkedIn.

Robert Esseboom

Bestuurder

Al meer dan 40 jaar ben ik eigenaar, compagnon en investeerder in verschillende bedrijven.
Zowel privé als zakelijk heb ik van dichtbij meegemaakt wat het met mensen doet als zij financieel benadeeld worden door grote instituten als banken en verzekeraars.
Het onrecht, zowel ethisch als financieel, dat men aangedaan wordt in mijn constante drijfveer om via deze Stichting de helpende hand toe te steken.
Bekijk mijn curriculum op LinkedIn.

Shureluck